مجموع نظرات: ۷
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

امروز انحراف به چپ خودروی پراید در محور چوپانان به اردکان، ۴ سرنشین و راننده آن در دم جان خود را از دست دادند. سرهنگ حاجی ده‌آبادی، رئیس پلیس راه استان یزد، با بیان این خبر گفت: علت این حادثه رانندگی، انحراف به چپ خودرو پراید بوده است.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در حادثه انحراف به چپ یک دستگاه خودرو پراید در محور چوپانان به اردکان ۵ نفر در دم جام خود را از دست دادند.

۵ کشته در تصادف هولناک جاده چوپانان به یزد + عکس

سرهنگ رحیم حاجی ده‌آبادی با اشاره به اعلام گزارش تصادف یک دستگاه پراید با یک کامیون، درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: حوالی ساعت ۶ صبح امروز خبر تصادف یک دستگاه خودرو پراید در محور "چوپانان به اردکان" به پلیس راه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله عوامل گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام و مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید با چهار سرنشین با یک دستگاه کامیون ایسوزو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه هر چهار سرنشین و راننده خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند، گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ خودرو پراید اعلام کردند.

حاجی ده آبادی با اشاره به اینکه بسیاری از حوادث رانندگی با دقت راننده و پرهیز از اقدامات خطرآفرین قابل پیشگیری است، افزود: رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از عجله و شتاب هنگام رانندگی پرهیز کنند.

کد خبر 859432
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • رضا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    خودروی ادم کش ناامن پراید
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    محور چوپانان
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    2 2
    یعنی ما : نفت و قیر داریم ولی خارجی ها های وی بزرگ راه و تقاطع های غیر هم سطح متعدد دارند.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    کیفیت جاده و خودرو به کنار ، من احتمال زیاد میدم سرعت زیاد دلیل انحراف و تصادف بوده . اگر هم راننده کامیون کشته شده ممکنه به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی است .